wtorek, 22 kwietnia 2014

Conde Noble [WINO PÓŁSŁODKIE, BIAŁE]

hiszpańskie wino słodkie

Bardzo lubię dostawać wino na prezent. Zwykle otrzymuję takie, którego jeszcze nie znałem. Conde Noble jest tego przykładem i zarazem doskonałą opcją na prezent. Ciekawi Was, dlaczego? Czytajcie dalej.  










Conde Noble to hiszpańskie białe wino półsłodkie, chociaż na etykiecie widnieje "Sweet White Wine". Korek syntetyczny, łatwo wchodzi do szyjki. Nie wiem, czy tak powinno być, bo po otwarciu korek zwykle się rozpręża i ciężko go na powrót włożyć. Wino w kieliszku ma ładny kolor, bardziej słomkowy niż Kazayak Chardonnay. Wino odpowiednio schłodziłem. Po zakręceniu w kieliszku ładnie pachnie.

Smak trochę jakby miodowy, a mimo to lekko czuć na języku cierpkość. Odniosłem wrażenie delikatnych bąbelków, choć ich nie widać. Finisz średni, mało czuć alkoholem. Z etykiety wyczytamy, że wino jest doskonałe jako aperitif lub do ciast - i to się zgadza.

Jak dla mnie wino mogłoby być nieco bardziej wytrawne, a smak bardziej głęboki. Z pewnością byłoby ciekawsze, choć i tak jest bardzo fajne i można kupować w ciemno. Jeśli wybieramy się w gości i nie wiemy, jakie wino przynieść, to spokojnie można zakupić Conde Noble. Jeśli wasz znajomy nie ma wyrafinowanego gustu winiarskiego, to spokojnie można przysiąść do opisywanego wina. Będzie się je dobrze piło, bo nie jest ani gorzkie ani cierpkie.


wino z LidlaConde Noble 2011
Rodzaj: półsłodkie
Kolor: białe
Smak: winogronowe z miodową nutą
Kraj pochodzenia: Hiszpania
Objętość: 750 ml
Alkohol: 10,5%
Mój rachunek: ok. 0 zł (prezent).

Wino do kupienia w Lidlu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz