czwartek, 3 października 2013

Settesoli [WINO CZERWONE, PÓŁWYTRAWNE]

Cabernet SauvignonSettesoli to drugie z win otrzymanych na urodziny. Również włoskie. Czy po średnim Sangiovese di Romagna moje wymagania odnośnie wina zostały spełnione? Nic nie zdradzę, czytajcie dalej :)






Do Settesoli usiadłem ze znajomymi, przy planszówkach. Może dlatego dobrze mi się kojarzy :) Z tego, co pamiętam - miało ładny czerwony kolor i przyjemny zapach. Obtrąbiliśmy butelkę przed zakończeniem rozgrywki. A propos butelki - prosta etykieta, która w przejrzysty sposób informuje o nazwie i szczepie to plus. Przynajmniej u mnie.

W ogólnym odbiorze powiedziałbym, że typowe półwytrawne: dobrze zbalansowane, lekko cierpkie, z wyczuwalnym alkoholem, który jednak nie powoduje dyskomfortu podczas picia.

Jeśli chodzi o sam smak - nasycony, czysty winogron. Bez wydziwiania i wariacji. W końcu to szczep Cabernet Sauvignon, więc raczej dla każdego i bez nieprzyjemnych niespodzianek. Generalnie dobre, półwytrawne wino, które poleciłbym innym.


Wino z LidlaSettesoli
Rodzaj: półwytrawneKolor: czerwone
Smak: winogronowe
Kraj pochodzenia: Włochy
Objętość: 750 ml
Alkohol: 13%
Mój rachunek: 0 zł (dostałem w prezencie).

Wino do kupienia w Lidlu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz