wtorek, 24 września 2013

Sangiovese di Romagna [WINO CZERWONE, WYTRAWNE]


Wino z LidlaCo można kupić na urodziny miłośnikowi wina? Oczywiście, że wino! Tak też stało się w dniu moich urodzin. Dostałem dwie butelki czerwonego trunku. Jedną z nich była flaszeczka włoskiego Sangiovese di Romagna.  







Głupio się przyznać, że od czasu moich urodzin minęło ponad pół roku, a ja dopiero teraz opisuję prezent. Może lepiej nie będę szukać usprawiedliwienia, tylko od razu przejdę do rzeczy ;)

Do Sangiovese di Romagna podszedłem z nieskrywaną ciekawością. Wino jest wytrawne, a jak już wiecie - nie przepadam za "kwasami" ;) Ponieważ lubię jednak nowe rzeczy, chciałem przekonać się, jakie jest. A jest... takie sobie i nie piszę tego z przekonania o wyższości półwytrawnych i półsłodkich nad wytrawnymi :)

Generalnie w Sangiovese di Romagna mocno czuć alkoholem. Język piecze. Do tego jest dość kwaśne i pozostawia cierpki posmak w ustach (czyli to, czego raczej nie lubię). Ratuje je owocowy smak i to całkiem przyjemny. Wino to określiłbym słowami "może być, ale bez rewelacji". 


Wino włoskie wytrawne czerwoneSangiovese di Romagna
Rodzaj: wytrawne
Kolor: czerwone
Smak: owocowe
Kraj pochodzenia: Włochy
Objętość: 750 ml
Alkohol: 12%
Mój rachunek: 0 zł (dostałem w prezencie).

Wino do kupienia w Lidlu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz