niedziela, 1 września 2013

Kazayak Cabernet Sauvignon [WINO CZERWONE, PÓŁSŁODKIE]

wino z KauflanduWystarczyła tylko chwila, bym zakupił kolejne wino spod szyldu Kazayak.









Decyzja o zakupie nastąpiła niezwykle szybko. Po pierwsze do szczepu Cabernet nikt nie musiał mnie przekonywać. Piłem już bardoz dobre Manoir Grignon (szczepy Cabernet i Syrah). Po drugie Cabernet Sauvignon to jeden z najbardziej znanych szczepów winnych. I po trzecie - w Kauflandzie była promocja na to winko - jedyne 9,90 zł. Jak tu nie kupić? Do Kazayaka podszedłem zatem z wielką nadzieją i... się nie zawiodłem!

Kazayak Cabernet Sauvignon to wino o pięknym czerwonym kolorze i przyjemnym, owocowym zapachu. Można by powiedzieć, że nic odkrywczego, bo każdy opis dobrego wina mógłbym tak zacząć. Jednak jest coś, czym ten trunek zachwyca, a mianowicie smak. Nie pamiętam, czy kiedyś piłem tak delikatne czerwone wino. Po nabraniu w usta alkohol jest praktycznie niewyczuwalny. Od razu czuje się owocowy smak, który rozlewa się po podniebieniu. Coś pięknego.

Wino jest z rodzaju półsłodkich, ale nie zamula jakoś specjalnie. Przynajmniej mnie, bo ja uwielbiam półsłodkie winka. Zapewne dla fascynata tych wytrawnych, Kazayak Cabernet Sauvignon byłby zbyt słodki. Jak dla mnie jest idealny. Otwierasz wino, wypijasz je z wielkim smakiem i chcesz do niego wracać. To chyba najlepsza recenzja dla wina, hm? :)


etykieta Kazayak Cabernet Sauvignon
Kazayak Cabernet Sauvignon

Rodzaj: półsłodkie
Kolor: czerwone
Smak: winogronowe
Kraj pochodzenia: Mołdawia
Objętność: 750 ml
Alkohol: 12%
Mój rachunek: 9,90 zł (standardowo 19,90 zł).



Wino zakupione w Kauflandzie, w świetnej promocji cenowej.

2 komentarze:

  1. Hmmm, kupiłam juz kilka butelek tego wina i było zawsze świetne, ale ostatnio zakupione w kaufland dwa razy i kolejne trzy butelki po otwarciu nieprzyjemnie pachniały..... stęchłym korkiem taki zapach mi to przypomina. Czy komus się to zdarzyło.... może partia taka ? Niemniej jednak szkoda mi tego wina .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze mnie się to jeszcze nie zdarzyło, ale w kontekście Twojej informacji bardzo zastanawiająca jest kolejna wyprzedaż tego wina w Kauflandzie :/ W sobotę kupiłem butelkę znajomym na prezent i teraz jestem pełen obaw...

    OdpowiedzUsuń