niedziela, 16 czerwca 2013

Las Valles [WINO PÓŁSŁODKIE, CZERWONE]

wino czerwone półsłodkieCoraz bardziej zaczyna mi się podobać kupowanie win na szybko. Jest to szczególnie zachęcające, gdy trafiam na ciekawy trunek. Tak też było z Las Valles, które wybrałem w krócej niż 2 minuty. Warto było, bo zachwyt nad tym winem trwał na prawdę długo.




Piątkowy wieczór, staję przed półką win w Auchan. Każdy kto był przynajmniej raz w tym sklepie wie, że wybór jest duży. A ja mam dosłownie chwilę, bo zaraz zamykają kasy. Szybki rzut oka na napisy, kierunek półwytrawne i w oko wpada mi butelka z jasną etykietą. Mam już w koszyku hiszpańskie Fuego, więc do pary dobieram hiszpańskie Las Valles. Powiadają, że we dwójkę raźniej. Oby tylko Las Valles dorównało Fuego, pomyślałem. Nie wiedziałem wtedy, że zaiste tak będzie.

Półsłodkie Las Valles zachwyciło pięć osób, wśród których byli amatorzy trunków wytrawnych, półwytrawnych i półsłodkich. Och i ach było słychać przez kolejne 15 minut. Wszystko za sprawą doskonałego, intensywnego smaku owoców leśnych. Po nabraniu w usta najpierw delikatne uderzenie alkoholu w nos, później rozlewający się wyborny owocowy smak. Kiedy alkohol nieco odparuje, wino jest jeszcze przyjemniejsze. Posiada głęboki czerwony kolor i nieco cierpki smak. Mógłbym się nawet pokusić o stwierdzenie, że Las Valles jest półwytrawne.

Testowane z pikantną sałatką, świetnie się komponowało. Jestem bardzo zaskoczony tym winkiem i z pewnością sięgnę po kolejną butelkę.


wino z AuchanLas Valles

Rodzaj: półsłodkie (w mojej opinii półwytrawne)
Kolor: czerwone
Smak: owocowe
Kraj pochodzenia: Hiszpania
Objętość: 750 ml
Alkohol: 13% obj.
Mój rachunek: ok. 15 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz