sobota, 8 czerwca 2013

Famille Castel [WINO PÓŁWYTRAWNE, CZERWONE]

Wino półwytrawne czerwoneChoć nie jestem entuzjastą win półwytrawnych, po dobrych doświadczeniach z Fuego, skusiłem się na Famille Castel. Niestety pierwszy i ostatni raz.








Francuskie Famille Castel kupiłem raczej z ciekawości. Czym może mnie zaskoczyć wino za 9,90 zł? A raczej - czy może mnie czymś zaskoczyć? Otóż może zaskoczyć, ale niemiło. Mimo pięknego purpurowego koloru wino jest cierpkie i nie posiada aromatu czarnej jagody z nutą lukrecji, o których wspomina producent. Famille Castel smakuje nijako.

Na etykietce można też wyczytać, że wino jest idealne na grilla lub do wędlin i miękkich serów. Akurat tak się złożyło, że w trakcie degustacji połączyłem je z pieczonym kurczakiem. Ani kurczak nie został odmieniony, ani wino nie zyskało w moich oczach. Mało tego, w nocy zaczęła mnie męczyć zgaga, którą udczuwałem do końca następnego dnia.

Słowem podsumowania: nie wspominam miło spotkania z Famille Castel. Ponieważ nikomu nie życzę podobnych żołądkowch przejść - szczerze odradzam zakup tego wina.

Famille Castel
wino szczep Merlot
Rodzaj: półwytrawne
Kolor: czerwone
Smak: czarna jagoda
Kraj pochodzenia: Francja
Objętość: 750 ml
Alkohol: 12,5% obj.
Mój rachunek: 9,90 zł (cena promocyjna).

Wino kupione w Auchan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz