piątek, 7 czerwca 2013

Beauvillon red [WINO PÓŁSŁODKIE, CZERWONE]

Wino półsłodkie czerwoneJeżeli zainteresował Cię wpis o Beauvillon white, ale bardziej gustujesz w czerwonych winach, to z czystym sumieniem rekomenduję Beauvillon red.







Główne zalety tego wina to zrównoważony smak i zapach. Chyba nawet bardziej zrównoważony, niż w białej odmianie. Alkohol nie gryzie w przełyku i na języku. Szybko ulatuje z ust, pozostawiając owocowy posmak. Producent podaje, że wino jest owocem wielkiej pasji i doświadczenia winiarskiego. Pijąc je trudno w to nie wierzyć.

Za sprawą lekkiej cierpkości Beauvillon red należy do win półsłodkich. Nic nie stoi na przeszkodzie w łączeniu tego wina zarówno z serami, jak i deserami. W trakcie jednej lampki zjadłem oliwki, Brie, Goudę a potem... jabłecznik. Wszystko zalane lampeczką Beauvillon red.

Gdybym stanął przed wyborem "Czerwone czy białe?" - wybrałbym to pierwsze. Czerwone wina jakoś bardziej przypadają mi do gustu, a dodatkowo Bauvillon red wydaje się być bardziej harmonijne od białego.

Słowem podsumowania: obowiązuje ta sama zasada, jak w przypadku wersji "white", czyli litr doskonałego wina w bardzo przystępnej cenie. Aż przykro pomyśleć, że do opisywania tego wina otworzyłem ostatnią butelkę z poweselnych pozostałości... ;)


wino z Tesco, wino na weseleBeauvillon red

Rodzaj: półsłodkie
Kolor: czerwone
Smak: owocowe
Kraj pochodzenia: Francja
Objętość: 1000 ml
Alkohol: 11 % obj.
Mój rachunek: ok. 17 zł.

3 komentarze:

  1. Pyszne! Ja uwielbiam białe... Polecam. A w promocjach można je kupić już za 12,99 zł. Cena "standardowa" to ok. 15 zł za litr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś w Tesco kupiłem za 13,46 zł. Poleca czerwone!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to zakup w bardzo dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń