piątek, 31 maja 2013

Cavino Imiglykos [WINO PÓŁSŁODKIE, BIAŁE]

wino z AuchanPozytywnie zaskoczony smakiem Tsantali Imiglykos postanowiłem sprawdzić, co jeszcze oferują Grecy. Tym razem wybór padł na białe Cavino Imiglykos, które było ukoronowaniem dnia spędzonego w górach.







Już na samym początku, a więc z wielkim bólem stwierdzam, że Cavino Imiglykos nie zaskoczyło mnie tak pozytywnie, jak czerwone Tsantali. Mimo, że mogłoby się wydawać odwrotnie, bo butelkę zamyka nie nakrętka, lecz gumowy korek, a kolory na etykietce pozwalają sądzić, że trzymasz w rękach porządny produkt. Jak dla mnie - to tylko dziwne wrażenie.

Smak wina nie jest jakiś tragiczny, ale po prostu nie powala. Nie wyczułem nic specyficznego, co mogłoby w jakiś sposób kojarzyć się z tym trunkiem. Chwilę po nabraniu w usta Cavino Tsantali wino delikatnie traci moc, pozostawiając owocowy smak. Poza tym nie zauważyłem praktycznie nic szczególnego.

Z etykiety wynika, że wino jest dobre do deserów, sałatek owocowych oraz jako aperitif. Ja natomiast podsumowałbym je następująco: gdybym nie miał innego wyboru - kupiłbym ponownie Cavino Tsantali. Jeśli jednak stałaby przede mną cała półka z białymi winami - kupiłbym coś innego, nawet na próbę.


wino białe półsłodkieCavino Imiglykos

Rodzaj: półsłodkie
Kolor: białe
Smak: owocowe
Kraj pochodzenia: Grecja
Objętość: 750 ml
Alkohol: 11 % obj.
Mój rachunek: ok. 20-22 zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz